მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ადამიანის ორგანიზმის ანატომიური და ფიზიოლოგიური
თავისებურებები.
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის სისტემაზე.ვერ აყალიბებს
სუნთქვის ორგანოებს თანმიმდევრობით.
|
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის ორგანოების აგებულებაზე და ფუნქციებზე.
მოიყვანოს მაგალითები.
|
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის ორგანოების აგებულებაზე და ფუნქციებზე.
მოყავს კონკრეტული მაგალითები.
|
მსჯელობს სუნთქვის და სისხლის მიმოქცევის სისტემების ფუნქციების ურთიერთკავშირის
შესახებ. ადგენს სქემებს.
|
მოსწავლე ასახელებს ადამიანის სუნთქვის სისტემის ორგანოებს. აღწერს მათი
აგებულების თავისებურებებს და აკავშირებს შესასრულებელ ფუნქციებთან.
|
მოსწავლე აკავშირებს ცალკეულ ორგანოთა სისტემებს შესაბამის ორგანოთა
სისტემებთან დაასახელებს მის ძირითად ფუნქციებს.
|
მოსწავლე იყენებს ან ქმნის ორგანოთა სისტემების მოდელ/სქემას და მათი
პრინციპის სადემონსტრაციოდ აკავშირებს ფიზიკურ მოვლენებთან.
|
მოსწავლეს შეუძლია კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების აღრიცხვა.
|
მონაცემებს წარმოადგენს მხოლოდ სიტყვიერად .
|
მოსწავლე კვლევითი პროცედურის განხორციელებისას იყენებს თვალსაჩინო საშვალებებს
..
|
მოსწავლე ორგანიზმის ფიზიკური მდგომარეობის შესაფასებლად იყენებს გაზომვას ,მოსმენას
,ვიზუალურ დაკვირვებას, შედეგებს წარმოადგენს ცხრილებისა დიაგრამების სახით,
|
Monday, February 24, 2014
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment