Monday, February 24, 2014

შეფასების რუბრიკა

მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ადამიანის ორგანიზმის ანატომიური და ფიზიოლოგიური თავისებურებები.
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის სისტემაზე.ვერ აყალიბებს სუნთქვის ორგანოებს თანმიმდევრობით.
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის ორგანოების აგებულებაზე და ფუნქციებზე. მოიყვანოს მაგალითები.
მოსწავლეს შეუძლია იმსჯელოს სუნთქვის ორგანოების აგებულებაზე და ფუნქციებზე. მოყავს კონკრეტული მაგალითები.
მსჯელობს სუნთქვის და სისხლის მიმოქცევის სისტემების ფუნქციების ურთიერთკავშირის შესახებ. ადგენს სქემებს.
მოსწავლე ასახელებს ადამიანის სუნთქვის სისტემის ორგანოებს. აღწერს მათი აგებულების თავისებურებებს და აკავშირებს შესასრულებელ ფუნქციებთან.
მოსწავლე აკავშირებს ცალკეულ ორგანოთა სისტემებს შესაბამის ორგანოთა სისტემებთან დაასახელებს მის ძირითად ფუნქციებს.
მოსწავლე იყენებს ან ქმნის ორგანოთა სისტემების მოდელ/სქემას და მათი პრინციპის სადემონსტრაციოდ აკავშირებს ფიზიკურ მოვლენებთან.
მოსწავლეს შეუძლია კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების აღრიცხვა.
მონაცემებს წარმოადგენს მხოლოდ სიტყვიერად .
მოსწავლე კვლევითი პროცედურის განხორციელებისას იყენებს თვალსაჩინო საშვალებებს ..
მოსწავლე ორგანიზმის ფიზიკური  მდგომარეობის შესაფასებლად იყენებს გაზომვას ,მოსმენას ,ვიზუალურ დაკვირვებას, შედეგებს წარმოადგენს ცხრილებისა დიაგრამების სახით,

No comments:

Post a Comment